De beste e-commerce SEO specialisten

E-commerce SEO specialist

Ben je op zoek naar een frisse, enthousiaste en deskundige SEO specialist Den Haag? Zoek niet verder, want bij marketingbureau DMS Media hebben we de perfecte mix van passie, kennis en ervaring om jouw online zichtbaarheid naar een hoger niveau te tillen.
Check 1

Vergroot je bereik

Laat geen kansen meer liggen, blijf je concurrentie voor!

Check 2

Wij staan direct klaar

Onze SEO specialisten gaan graag aan de slag om resultaten te behalen.

Check 3

Flexibel

Onze specialisten zijn flexibel in te zetten. Je zit dus niet aan strenge contracten vast.

WordPress specialist inhuren

E-commerce SEO professional

Een e-commerce SEO-specialist is een professional binnen het vakgebied van zoekmachine optimalisatie (SEO) die gespecialiseerd is in het verbeteren van de online zichtbaarheid en rangschikking van e-commerce websites. Het doel van een e-commerce SEO-specialist is om de organische zoekresultaten en het verkeer naar een e-commerce website te vergroten, wat kan leiden tot meer potentiële klanten, conversies en omzet.

Zoekmachine optimalisatie

Wat houdt e-commerce in?

E-commerce, afgeleid van “elektronische handel,” verwijst naar de online handel in goederen en diensten via het internet. Het is een brede term die verschillende vormen van elektronische transacties en zakelijke activiteiten omvat, waaronder online winkelen, elektronische betalingen, online veilingen, digitale marketing, en meer. E-commerce heeft de manier waarop consumenten producten kopen en bedrijven hun goederen en diensten verkopen ingrijpend veranderd en uitgebreid.

E-commerce heeft de manier waarop consumenten winkelen en bedrijven opereren aanzienlijk veranderd. Het biedt gemak voor zowel kopers als verkopers, stelt bedrijven in staat om wereldwijd te opereren en heeft geleid tot innovaties op het gebied van online marketing, betalingsverwerking en klantenservice. Het blijft evolueren en groeien, en het speelt een cruciale rol in de moderne detailhandel en handelsindustrie. Steeds meer e-commerce bedrijven vinden het tegenwoordig dan ook belangrijk om de SEO uit te besteden.

zoekmachine optimalisatie 3

E-commerce SEO specialist inhuren

Wil jij voor jouw webshop een e-commerce SEO specialist inhuren? Dan zit je bij DMS media goed, wij zijn het SEO bureau in omgeving Den Haag die e-commerce bedrijven helpen met groeien. Enkele taken die onze e-commerce SEO specialisten uitvoeren zijn:

  1. Zoekwoordonderzoek:
    Voordat we aan de slag gaan met de campagne, voeren wij eerst een grondig zoekwoordonderzoek uit om te begrijpen welke zoektermen relevant zijn voor jouw doelgroep. Dit omvat het identificeren van zowel “short-tail” als “long-tail” zoekwoorden.
  2. On-page SEO-optimalisatie:
    Ook optimaliseren wij alle productpagina’s en categoriepagina’s indien nodig en gewenst. We zorgen er onder andere voor dat hier belangrijke zoekwoorden in de teksten terugkomen, we voegen productbeschrijvingen toe en zorgen dat alle pagina’s relevante afbeeldingen met een passende alt-tekst hebben.
  3. Contentcreatie:
    De juiste content is van belang voor iedere website/webshop die goed gevonden wil worden in zoekmachines zoals Google. Wij zorgen er dan ook voor dat we waardevolle en relevante content op de website delen. Denk aan blogs, maar ook handleidingen, FAQ’s en recensies. Dit is niet alleen goed voor de positie in Google, maar ook voor (potentiële) klanten is dit aantrekkelijk.
  4. Linkbuilding:
    Linkbuilding is één van de diensten die wij ook aanbieden. Wij werken aan het opbouwen van kwalitatieve backlinks naar jouw webshop/website. Dit doen wij om de autoriteit en betrouwbaarheid van jouw website te vergroten.

 

E-commerce SEO uitbesteden aan DMS media

Wil jij ook het beste voor je webshop en wil je graag de SEO uitbesteden aan DMS media? Dat kan! Wij helpen e-commerce bedrijven door het hele land om beter gevonden te worden in zoekmachines en meer naamsbekendheid te krijgen. Als je online beter vindbaar bent, zul je meer leads krijgen en daardoor ook meer conversies genereren. Ben je benieuwd naar onze werkwijze? Neem dan contact met ons op voor meer informatie!

 

Wat klanten zeggen

Veelgestelde
vragen

Veelgestelde
vragen

Hoe kan ik contact opnemen met DMS Media?

U kunt eenvoudig ons formulier invullen, ons mailen en ons bellen op 085 – 060 8631.

Verrichten jullie alleen SEO taken voor specifieke sectoren?

Nee zeker niet, wij kunnen de SEO doen voor bedrijven binnen alle sectoren! Onze klanten zijn zeer divers. 

Doet DMS media alleen aan e-commerce SEO?

Wij bieden SEO diensten aan voor zowel e-commerce bedrijven als dienstverlenende bedrijven. Daarnaast kan je bij ons ook terecht voor SEA. 

Ik wil per direct beginnen met het uitbesteden van mijn e-commerce SEO werkzaamheden, is dat mogelijk?

Het is per situatie afhankelijk of wij direct een SEO specialist beschikbaar hebben en dus kunnen inzetten. We raden u daarom aan om direct contact met ons op te nemen zodra u een SEO specialist nodig heeft. Wij kunnen dan meteen de mogelijkheden nagaan.

Wat kost het uitbesteden van SEO werkzaamheden?

De kosten voor het uitbesteden van SEO werkzaamheden zijn afhankelijk van het werk dat er gedaan moet worden. Wij raden je aan om vrijblijvend een offerte aan te vragen. 

Wat is een SEO specialist?

Een SEO Specialist of Zoekmachine Optimalisatie expert test, analyseert en verandert een website zodat deze geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Waardoor de website vervolgens hoger scoort in de zoekresultaten op grote zoekmachines zoals Google en Bing. Een SEO professional heeft een aanzienlijke kennis van SEM, wat natuurlijk essentieel voor een SEO specialist is.

SEM staat voor Search Enging Marketing, online marketing welke specifiek gericht is op de vindbaarheid zoekmachines. Een SEO specialist is dan ook iemand die expertise heeft in de SEO methoden. Daarnaast de kennis heeft om de SEO inhoud en strategieën van een bedrijf te optimaliseren. Als ook daarover advies te geven, zodat de Zoekmachine Resultaten Pagina’s (SERP’s) stijgen, wat betekent dat de klant hoger op de resultatenpagina’s van een zoekmachine komen te staan.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO expert voert pagina optimalisatie over een website uit om te zorgen dat zoekresultaten relevant zijn. En om een positieve gebruikerservaring te creëren, waardoor het website verkeer, het aantal leads en de naamsbekendheid groeien. Met andere woorden, een SEO Specialist is niet anders dan elke andere digitale marketing of traditionele marketing professional: ze proberen uiteindelijk meer verkoop te creëren voor de klant waarvoor ze werken.

Door keyword onderzoek te doen en gebruik te maken van SEO tools, zoals Google Analytics, kan een SEO Specialist de zichtbaarheid van een website op Google vergroten, wat weer grote voordelen heeft voor elk bedrijf. Sommigen kunnen ook nauw samenwerken met andere leden van een marketingteam om nieuwe initiatieven te ontwikkelen of sociale media accounts beter te beheren om de betrokkenheid van gebruikers en het verkeer te stimuleren.

Meer informatie: Wat doet een SEO specialist

Wat is On-page SEO?

On-page SEO heeft betrekking op de inhoud van de website en het optimaliseren ervan. Om vervolgens zoekmachines te helpen het onderwerp van de inhoud te begrijpen en de website als een waardevolle bron te zien. On-page SEO omvat het gebruik van elementen als zoekwoorden, metatags, interne links en titeltags op manieren die het verkeer van zoekmachines helpen vergroten. En er vervolgens voor zorgen dat de site in de top van de Google resultaten staat.

Wat is Off-Page SEO?

Off-page SEO gaat over het tot stand brengen van een sterkere relatie tussen de website en andere websites door middel van een verscheidenheid aan link-building tactieken. Off-page optimalisatie omvat ook strategieën om de reputatie van een website op te bouwen om zoekmachines te laten zien dat een website een betrouwbare bron is en daarom hoog in de zoekresultaten moet staan.

Wat is technische SEO?

Technische SEO verwijst naar de niet-inhoudelijke elementen van de website. Dit deel omvat strategieën om de back-end structuur en fundering van een website te verbeteren. Een deel van dit werk bestaat uit het uitvoeren van een grondige website analyse, die mogelijkheden voor verbetering van de technische SEO. Zoals de laad snelheid, indexering, mobiel-vriendelijkheid, crawlbaarheid, website structuur en Sitemap te verbeteren. Technische SEO zal ook de leesbaarheid van een website op cruciale wijze verbeteren, wat op zijn beurt de gebruikerservaring verbetert en aan zoekmachines laat zien dat het om een goede website gaat.

Waarom een SEO consultant inhuren?

Er zijn verschillende redenen waarom je ervoor zou kunnen kiezen om een SEO-consultant in te huren:

Expertise

SEO vereist kennis en ervaring om effectief te zijn. Een consultant heeft deze expertise en kan je helpen om de beste strategieën te gebruiken voor jouw specifieke branche of niche.

Bespaart tijd en geld

Als eigenaar van een bedrijf heb je waarschijnlijk geen tijd om alle ins en outs van SEO te bestuderen. Door een consultant in te huren, bespaar je tijd en geld omdat zij al deze werkzaamheden voor jou uitvoeren en jij je kunt focussen op je kernactiviteiten.

Verbeterde resultaten

Een goede SEO-consultant zal zich richten op lange-termijnresultaten en strategieën implementeren die zorgen voor betere rankings, meer verkeer en hogere conversieratio's.

[/et_pb_post_content]
Wat is een SEO specialist?

Een SEO Specialist of Zoekmachine Optimalisatie expert test, analyseert en verandert een website zodat deze geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Waardoor de website vervolgens hoger scoort in de zoekresultaten op grote zoekmachines zoals Google en Bing. Een SEO professional heeft een aanzienlijke kennis van SEM, wat natuurlijk essentieel voor een SEO specialist is.

SEM staat voor Search Enging Marketing, online marketing welke specifiek gericht is op de vindbaarheid zoekmachines. Een SEO specialist is dan ook iemand die expertise heeft in de SEO methoden. Daarnaast de kennis heeft om de SEO inhoud en strategieën van een bedrijf te optimaliseren. Als ook daarover advies te geven, zodat de Zoekmachine Resultaten Pagina’s (SERP’s) stijgen, wat betekent dat de klant hoger op de resultatenpagina’s van een zoekmachine komen te staan.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO expert voert pagina optimalisatie over een website uit om te zorgen dat zoekresultaten relevant zijn. En om een positieve gebruikerservaring te creëren, waardoor het website verkeer, het aantal leads en de naamsbekendheid groeien. Met andere woorden, een SEO Specialist is niet anders dan elke andere digitale marketing of traditionele marketing professional: ze proberen uiteindelijk meer verkoop te creëren voor de klant waarvoor ze werken.

Door keyword onderzoek te doen en gebruik te maken van SEO tools, zoals Google Analytics, kan een SEO Specialist de zichtbaarheid van een website op Google vergroten, wat weer grote voordelen heeft voor elk bedrijf. Sommigen kunnen ook nauw samenwerken met andere leden van een marketingteam om nieuwe initiatieven te ontwikkelen of sociale media accounts beter te beheren om de betrokkenheid van gebruikers en het verkeer te stimuleren.

Meer informatie: Wat doet een SEO specialist

Wat is On-page SEO?

On-page SEO heeft betrekking op de inhoud van de website en het optimaliseren ervan. Om vervolgens zoekmachines te helpen het onderwerp van de inhoud te begrijpen en de website als een waardevolle bron te zien. On-page SEO omvat het gebruik van elementen als zoekwoorden, metatags, interne links en titeltags op manieren die het verkeer van zoekmachines helpen vergroten. En er vervolgens voor zorgen dat de site in de top van de Google resultaten staat.

Wat is Off-Page SEO?

Off-page SEO gaat over het tot stand brengen van een sterkere relatie tussen de website en andere websites door middel van een verscheidenheid aan link-building tactieken. Off-page optimalisatie omvat ook strategieën om de reputatie van een website op te bouwen om zoekmachines te laten zien dat een website een betrouwbare bron is en daarom hoog in de zoekresultaten moet staan.

Wat is technische SEO?

Technische SEO verwijst naar de niet-inhoudelijke elementen van de website. Dit deel omvat strategieën om de back-end structuur en fundering van een website te verbeteren. Een deel van dit werk bestaat uit het uitvoeren van een grondige website analyse, die mogelijkheden voor verbetering van de technische SEO. Zoals de laad snelheid, indexering, mobiel-vriendelijkheid, crawlbaarheid, website structuur en Sitemap te verbeteren. Technische SEO zal ook de leesbaarheid van een website op cruciale wijze verbeteren, wat op zijn beurt de gebruikerservaring verbetert en aan zoekmachines laat zien dat het om een goede website gaat.

Waarom een SEO consultant inhuren?

Er zijn verschillende redenen waarom je ervoor zou kunnen kiezen om een SEO-consultant in te huren:

Expertise

SEO vereist kennis en ervaring om effectief te zijn. Een consultant heeft deze expertise en kan je helpen om de beste strategieën te gebruiken voor jouw specifieke branche of niche.

Bespaart tijd en geld

Als eigenaar van een bedrijf heb je waarschijnlijk geen tijd om alle ins en outs van SEO te bestuderen. Door een consultant in te huren, bespaar je tijd en geld omdat zij al deze werkzaamheden voor jou uitvoeren en jij je kunt focussen op je kernactiviteiten.

Verbeterde resultaten

Een goede SEO-consultant zal zich richten op lange-termijnresultaten en strategieën implementeren die zorgen voor betere rankings, meer verkeer en hogere conversieratio's.

[/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Wat is een SEO specialist?

Een SEO Specialist of Zoekmachine Optimalisatie expert test, analyseert en verandert een website zodat deze geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Waardoor de website vervolgens hoger scoort in de zoekresultaten op grote zoekmachines zoals Google en Bing. Een SEO professional heeft een aanzienlijke kennis van SEM, wat natuurlijk essentieel voor een SEO specialist is.

SEM staat voor Search Enging Marketing, online marketing welke specifiek gericht is op de vindbaarheid zoekmachines. Een SEO specialist is dan ook iemand die expertise heeft in de SEO methoden. Daarnaast de kennis heeft om de SEO inhoud en strategieën van een bedrijf te optimaliseren. Als ook daarover advies te geven, zodat de Zoekmachine Resultaten Pagina’s (SERP’s) stijgen, wat betekent dat de klant hoger op de resultatenpagina’s van een zoekmachine komen te staan.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO expert voert pagina optimalisatie over een website uit om te zorgen dat zoekresultaten relevant zijn. En om een positieve gebruikerservaring te creëren, waardoor het website verkeer, het aantal leads en de naamsbekendheid groeien. Met andere woorden, een SEO Specialist is niet anders dan elke andere digitale marketing of traditionele marketing professional: ze proberen uiteindelijk meer verkoop te creëren voor de klant waarvoor ze werken.

Door keyword onderzoek te doen en gebruik te maken van SEO tools, zoals Google Analytics, kan een SEO Specialist de zichtbaarheid van een website op Google vergroten, wat weer grote voordelen heeft voor elk bedrijf. Sommigen kunnen ook nauw samenwerken met andere leden van een marketingteam om nieuwe initiatieven te ontwikkelen of sociale media accounts beter te beheren om de betrokkenheid van gebruikers en het verkeer te stimuleren.

Meer informatie: Wat doet een SEO specialist

Wat is On-page SEO?

On-page SEO heeft betrekking op de inhoud van de website en het optimaliseren ervan. Om vervolgens zoekmachines te helpen het onderwerp van de inhoud te begrijpen en de website als een waardevolle bron te zien. On-page SEO omvat het gebruik van elementen als zoekwoorden, metatags, interne links en titeltags op manieren die het verkeer van zoekmachines helpen vergroten. En er vervolgens voor zorgen dat de site in de top van de Google resultaten staat.

Wat is Off-Page SEO?

Off-page SEO gaat over het tot stand brengen van een sterkere relatie tussen de website en andere websites door middel van een verscheidenheid aan link-building tactieken. Off-page optimalisatie omvat ook strategieën om de reputatie van een website op te bouwen om zoekmachines te laten zien dat een website een betrouwbare bron is en daarom hoog in de zoekresultaten moet staan.

Wat is technische SEO?

Technische SEO verwijst naar de niet-inhoudelijke elementen van de website. Dit deel omvat strategieën om de back-end structuur en fundering van een website te verbeteren. Een deel van dit werk bestaat uit het uitvoeren van een grondige website analyse, die mogelijkheden voor verbetering van de technische SEO. Zoals de laad snelheid, indexering, mobiel-vriendelijkheid, crawlbaarheid, website structuur en Sitemap te verbeteren. Technische SEO zal ook de leesbaarheid van een website op cruciale wijze verbeteren, wat op zijn beurt de gebruikerservaring verbetert en aan zoekmachines laat zien dat het om een goede website gaat.

Waarom een SEO consultant inhuren?

Er zijn verschillende redenen waarom je ervoor zou kunnen kiezen om een SEO-consultant in te huren:

Expertise

SEO vereist kennis en ervaring om effectief te zijn. Een consultant heeft deze expertise en kan je helpen om de beste strategieën te gebruiken voor jouw specifieke branche of niche.

Bespaart tijd en geld

Als eigenaar van een bedrijf heb je waarschijnlijk geen tijd om alle ins en outs van SEO te bestuderen. Door een consultant in te huren, bespaar je tijd en geld omdat zij al deze werkzaamheden voor jou uitvoeren en jij je kunt focussen op je kernactiviteiten.

Verbeterde resultaten

Een goede SEO-consultant zal zich richten op lange-termijnresultaten en strategieën implementeren die zorgen voor betere rankings, meer verkeer en hogere conversieratio’s.

[/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]