Recruitment marketing

Recruitment marketing

Met recruitment marketing helpen wij organisaties toptalenten te werven door middel van organische content groei, verbeterde werkgeversimago en betaalde advertentietactieken!

recruitment marketing
Check 1

Vergroot je bereik

Laat geen kansen meer liggen, blijf je concurrentie voor!

Check 2

Wij staan direct klaar

Onze recruitment specialisten gaan graag aan de slag om resultaten te behalen.

Check 3

Flexibel

Onze recruitment specialisten zijn flexibel in te zetten. Je zit dus niet aan strenge contracten vast.

Recruitment marketing bij DMS Media

DMS is geschikt voor jouw recruitment marketing wanneer je:

  • Worstelt met het invullen van een openstaande vacatures.
  • Voor een aantal functies in korte tijd een vacature hebt.
  • Op zoek bent naar meer kwalitatieve sollicitanten.
  • Goede kandidaten verliest aan andere concurrenten in de sector.
  • Op zoek bent naar een gestage aanwas van geschikte kandidaten voor toekomstige functies.
  • Een positief werkgeversimago (employer brand) mist.

Als we denken dat ons recruitment marketing bureau niet past bij wat je zoekt, vertellen wij je dit en wijzen je in de juiste richting. Vraag een gratis adviesgesprek aan.

Wat doen wij?

Werkgeversimago

Met behulp van ons planningsproces helpen wij je een positief werkgeversimago te vestigen. Dit realiseren wij door de algemene doelstellingen af te stemmen op de ideeën en boodschap die je als organisatie wilt uitstralen. Dit helpt je als bedrijf uiteindelijk bij het behouden van werknemers en het aantrekken van toptalent. Want wie wil er niet bij een goede werkgever werken?

SEO content

We schrijven organische SEO content om het digitale verkeer te laten groeien – waardoor je kwalitatieve sollicitanten krijgt en ontdekt wordt als merk. Met onze SEO content diensten krijg je een aangepaste strategie en exclusieve SEO schrijvers. We gebruiken dezelfde strategieën die meer dan duizenden maandelijkse unieke bezoekers naar onze eigen carrièrewebsite gegenereerd.

Opzetten wervingscampagne

We ontwikkelen een recruitment marketing strategie om de ideale kandidaten te bereiken, meer kwalitatieve sollicitaties te genereren en je als merk ontdekt te krijgen. Deze recruitment marketing campagne is afgestemd op de specifieke functie(s) en het aantal kandidaten dat je wilt aannemen. Vanaf het moment dat deze wervingscampagne is opgezet en gelanceerd, genereert dit kwalitatieve sollicitanten.

Wat klanten zeggen

Voordelen van recruitment marketing

Tijdsbesparing

Door DMS media in te schakelen voor hun recruitment marketing kunnen bedrijven tijd besparen bij het opzetten van hun recruitment campagnes.

Kostenbesparing

Recruitment marketing maakt het mogelijk om efficiënter te werven, waardoor bedrijven kosten kunnen besparen die anders zouden worden besteed aan traditionele wervingsmethoden zoals vacatureplaatsingen en het inschakelen van andere partijen.

Kandidatenpools

Door middel van strategische recruitment marketing bouwen wij waardevolle kandidatenpools op, waardoor bedrijven toegang krijgen tot een pool van gekwalificeerde kandidaten die geschikt zijn voor toekomstige vacatures, waardoor de tijd en kosten van toekomstige wervingsprocessen worden verminderd.

Verbeterde kandidaatervaring

Door mideel van de recruitment marketing van DMS Media kunnen bedrijven een positieve kandidaatervaring bieden, vanaf het eerste contact tot aan het onboarding proces, wat resulteert in een grotere kans op het aantrekken en behouden van goede mensen.

Targeting

Met recruitment marketing kunnen bedrijven gericht potentiële kandidaten bereiken die passen bij de specifieke vereisten en cultuur van hun bedrijf, waardoor de kans op het vinden van de perfecte match wordt vergroot.

Flexibiliteit

Recruitment marketing biedt bedrijven flexibele en schaalbare oplossingen, zodat ze kunnen inspelen op veranderende wervingsbehoeften. Daarnaast maken wij het mogelijk dat bedrijven duurzaam groeien naarmate hun organisatie evolueert.

Veelgestelde
vragen

Veelgestelde
vragen

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt eenvoudig ons formulier invullen, ons mailen en ons bellen op 085 – 060 8631.

Waar is DMS Media gespecialiseerd in?

DMS Media is gespecialiseerd in de volgende diensten: content marketing, google Ads (SEA), online marketing, website / Webshop maken, website / Webshop onderhoud en zoekmachine optimalisatie (SEO).

Kan DMS Media ook MKB bedrijven helpen met recruitment marketing?

Onze recruitment marketing diensten zijn bedoeld voor ZZP, MKB en grotere bedrijven die snel en goed personeel willen aantrekken. 

Hoeveel kost recruitment marketing?

Eerst plannen we een kennismakingsgesprek in waar we rustig jouw wensen gaan bespreken. Daarna stellen we samen een plan op en werken we aan de beste recuitment campagnes. De kosten bij DMS Media liggen tussen de €60,00 en €90,00 per uur .

Wat is een SEO specialist?

Een SEO Specialist of Zoekmachine Optimalisatie expert test, analyseert en verandert een website zodat deze geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Waardoor de website vervolgens hoger scoort in de zoekresultaten op grote zoekmachines zoals Google en Bing. Een SEO professional heeft een aanzienlijke kennis van SEM, wat natuurlijk essentieel voor een SEO specialist is.

SEM staat voor Search Enging Marketing, online marketing welke specifiek gericht is op de vindbaarheid zoekmachines. Een SEO specialist is dan ook iemand die expertise heeft in de SEO methoden. Daarnaast de kennis heeft om de SEO inhoud en strategieën van een bedrijf te optimaliseren. Als ook daarover advies te geven, zodat de Zoekmachine Resultaten Pagina’s (SERP’s) stijgen, wat betekent dat de klant hoger op de resultatenpagina’s van een zoekmachine komen te staan.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO expert voert pagina optimalisatie over een website uit om te zorgen dat zoekresultaten relevant zijn. En om een positieve gebruikerservaring te creëren, waardoor het website verkeer, het aantal leads en de naamsbekendheid groeien. Met andere woorden, een SEO Specialist is niet anders dan elke andere digitale marketing of traditionele marketing professional: ze proberen uiteindelijk meer verkoop te creëren voor de klant waarvoor ze werken.

Door keyword onderzoek te doen en gebruik te maken van SEO tools, zoals Google Analytics, kan een SEO Specialist de zichtbaarheid van een website op Google vergroten, wat weer grote voordelen heeft voor elk bedrijf. Sommigen kunnen ook nauw samenwerken met andere leden van een marketingteam om nieuwe initiatieven te ontwikkelen of sociale media accounts beter te beheren om de betrokkenheid van gebruikers en het verkeer te stimuleren.

Meer informatie: Wat doet een SEO specialist

Wat is On-page SEO?

On-page SEO heeft betrekking op de inhoud van de website en het optimaliseren ervan. Om vervolgens zoekmachines te helpen het onderwerp van de inhoud te begrijpen en de website als een waardevolle bron te zien. On-page SEO omvat het gebruik van elementen als zoekwoorden, metatags, interne links en titeltags op manieren die het verkeer van zoekmachines helpen vergroten. En er vervolgens voor zorgen dat de site in de top van de Google resultaten staat.

Wat is Off-Page SEO?

Off-page SEO gaat over het tot stand brengen van een sterkere relatie tussen de website en andere websites door middel van een verscheidenheid aan link-building tactieken. Off-page optimalisatie omvat ook strategieën om de reputatie van een website op te bouwen om zoekmachines te laten zien dat een website een betrouwbare bron is en daarom hoog in de zoekresultaten moet staan.

Wat is technische SEO?

Technische SEO verwijst naar de niet-inhoudelijke elementen van de website. Dit deel omvat strategieën om de back-end structuur en fundering van een website te verbeteren. Een deel van dit werk bestaat uit het uitvoeren van een grondige website analyse, die mogelijkheden voor verbetering van de technische SEO. Zoals de laad snelheid, indexering, mobiel-vriendelijkheid, crawlbaarheid, website structuur en Sitemap te verbeteren. Technische SEO zal ook de leesbaarheid van een website op cruciale wijze verbeteren, wat op zijn beurt de gebruikerservaring verbetert en aan zoekmachines laat zien dat het om een goede website gaat.

Waarom een SEO consultant inhuren?

Er zijn verschillende redenen waarom je ervoor zou kunnen kiezen om een SEO-consultant in te huren:

Expertise

SEO vereist kennis en ervaring om effectief te zijn. Een consultant heeft deze expertise en kan je helpen om de beste strategieën te gebruiken voor jouw specifieke branche of niche.

Bespaart tijd en geld

Als eigenaar van een bedrijf heb je waarschijnlijk geen tijd om alle ins en outs van SEO te bestuderen. Door een consultant in te huren, bespaar je tijd en geld omdat zij al deze werkzaamheden voor jou uitvoeren en jij je kunt focussen op je kernactiviteiten.

Verbeterde resultaten

Een goede SEO-consultant zal zich richten op lange-termijnresultaten en strategieën implementeren die zorgen voor betere rankings, meer verkeer en hogere conversieratio's.

[/et_pb_post_content]
Wat is een SEO specialist?

Een SEO Specialist of Zoekmachine Optimalisatie expert test, analyseert en verandert een website zodat deze geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Waardoor de website vervolgens hoger scoort in de zoekresultaten op grote zoekmachines zoals Google en Bing. Een SEO professional heeft een aanzienlijke kennis van SEM, wat natuurlijk essentieel voor een SEO specialist is.

SEM staat voor Search Enging Marketing, online marketing welke specifiek gericht is op de vindbaarheid zoekmachines. Een SEO specialist is dan ook iemand die expertise heeft in de SEO methoden. Daarnaast de kennis heeft om de SEO inhoud en strategieën van een bedrijf te optimaliseren. Als ook daarover advies te geven, zodat de Zoekmachine Resultaten Pagina’s (SERP’s) stijgen, wat betekent dat de klant hoger op de resultatenpagina’s van een zoekmachine komen te staan.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO expert voert pagina optimalisatie over een website uit om te zorgen dat zoekresultaten relevant zijn. En om een positieve gebruikerservaring te creëren, waardoor het website verkeer, het aantal leads en de naamsbekendheid groeien. Met andere woorden, een SEO Specialist is niet anders dan elke andere digitale marketing of traditionele marketing professional: ze proberen uiteindelijk meer verkoop te creëren voor de klant waarvoor ze werken.

Door keyword onderzoek te doen en gebruik te maken van SEO tools, zoals Google Analytics, kan een SEO Specialist de zichtbaarheid van een website op Google vergroten, wat weer grote voordelen heeft voor elk bedrijf. Sommigen kunnen ook nauw samenwerken met andere leden van een marketingteam om nieuwe initiatieven te ontwikkelen of sociale media accounts beter te beheren om de betrokkenheid van gebruikers en het verkeer te stimuleren.

Meer informatie: Wat doet een SEO specialist

Wat is On-page SEO?

On-page SEO heeft betrekking op de inhoud van de website en het optimaliseren ervan. Om vervolgens zoekmachines te helpen het onderwerp van de inhoud te begrijpen en de website als een waardevolle bron te zien. On-page SEO omvat het gebruik van elementen als zoekwoorden, metatags, interne links en titeltags op manieren die het verkeer van zoekmachines helpen vergroten. En er vervolgens voor zorgen dat de site in de top van de Google resultaten staat.

Wat is Off-Page SEO?

Off-page SEO gaat over het tot stand brengen van een sterkere relatie tussen de website en andere websites door middel van een verscheidenheid aan link-building tactieken. Off-page optimalisatie omvat ook strategieën om de reputatie van een website op te bouwen om zoekmachines te laten zien dat een website een betrouwbare bron is en daarom hoog in de zoekresultaten moet staan.

Wat is technische SEO?

Technische SEO verwijst naar de niet-inhoudelijke elementen van de website. Dit deel omvat strategieën om de back-end structuur en fundering van een website te verbeteren. Een deel van dit werk bestaat uit het uitvoeren van een grondige website analyse, die mogelijkheden voor verbetering van de technische SEO. Zoals de laad snelheid, indexering, mobiel-vriendelijkheid, crawlbaarheid, website structuur en Sitemap te verbeteren. Technische SEO zal ook de leesbaarheid van een website op cruciale wijze verbeteren, wat op zijn beurt de gebruikerservaring verbetert en aan zoekmachines laat zien dat het om een goede website gaat.

Waarom een SEO consultant inhuren?

Er zijn verschillende redenen waarom je ervoor zou kunnen kiezen om een SEO-consultant in te huren:

Expertise

SEO vereist kennis en ervaring om effectief te zijn. Een consultant heeft deze expertise en kan je helpen om de beste strategieën te gebruiken voor jouw specifieke branche of niche.

Bespaart tijd en geld

Als eigenaar van een bedrijf heb je waarschijnlijk geen tijd om alle ins en outs van SEO te bestuderen. Door een consultant in te huren, bespaar je tijd en geld omdat zij al deze werkzaamheden voor jou uitvoeren en jij je kunt focussen op je kernactiviteiten.

Verbeterde resultaten

Een goede SEO-consultant zal zich richten op lange-termijnresultaten en strategieën implementeren die zorgen voor betere rankings, meer verkeer en hogere conversieratio's.

[/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Waarom recruitment marketing?

Wij hebben de kennis

Bij DMS Media beschikken we over de expertise om de beste recruitment campagnes voor jouw bedrijf op te zetten. Met jarenlange ervaring en een hoop kennis van de markt weten we precies welke campagnes werken om de beste kandidaten aan te trekken. We gebruiken analytics en tools om de beste vacatures, locaties en campagnes te creëren, zodat je altijd voorop blijft in de strijd om talent.

 

Optimale budgetverdeling

DMS Media zorgt er altijd voor dat jouw recruitment budget optimaal wordt ingezet om de beste mensen aan te trekken. Door gerichte en efficiënte targeting bereiken we jouw ideale doelgroep zonder hoge kosten. Wij zijn bij DMS Media continu bezig om de prestaties van jouw campagnes te verbeteren om de beste resultaten te garanderen, waardoor je het hoogste rendement haalt uit elke geïnvesteerde euro.

Targeting

Wij helpen bedrijven om hun campagnes te richten op specifieke doelgroepen die passen bij hun bedrijfscultuur en vereisten. Door het targeten van de juiste mensen, vergroot je de kans om de ideale kandidaat aan te trekken voor jouw vacature.

 

Het werkgeversmerk

Recruitment marketing biedt een ideale kans om het werkgeversmerk van jouw bedrijf te versterken. Door een consistente en aantrekkelijke boodschap uit te dragen, trek je niet alleen meer kandidaten aan, maar verbeter je ook de perceptie van jouw bedrijf als werkgever.

Vragen of hulp nodig?

Wil je graag meer informatie of ondersteuning van een van onze linkbuilding specialisten? Neem contact ons met ons op zodat we je hierbij kunnen helpen.