Beste online ervaring

Woocommerce webshop laten bouwen

Wij helpen bedrijven optimaal groeien door middel van een functionele en effectieve webshop
Check 1

Vergroot je bereik

Laat geen kansen meer liggen, blijf je concurrentie voor!

Check 2

Wij staan direct klaar

Onze specialisten gaan graag aan de slag om resultaten te behalen.

Check 3

Flexibel

Onze specialisten zijn flexibel in te zetten. Je zit dus niet aan strenge contracten vast.

WordPress specialist inhuren

Een WooCommerce webshop laten bouwen

Online marketing is een erg belangrijk concept geworden in de wereld van ondernemen. Maar deze online marketing kan ook een erg lastig concept zijn, hoe kan u concurreren met andere ondernemingen en de nummer één worden met uw onderneming. Een Woocommerce webshop laten bouwen door ons is een stap in de goede richting voor uw onderneming. Wij helpen je met een professionele en bovenal, functionele website te bouwen.

Een webshop bouwen waarmee u succes scoort, is een moeilijk en tijdrovend proces. Gelukkig kunnen wij bij DMS media u helpen door middel van het toepassen van de juiste tactieken en strategieën om bovenaan te eindigen. Wilt u een Woocommerce webshop laten bouwen door een specialist? Dan bent u bij ons aan het juiste adres!

Wat is Woocommerce?

Een Woocommerce webshop door ons laten bouwen heeft voor u als ondernemer veel voordelen. Maar wat houdt Woocommerce in? Woocommerce is is een webshop plugin voor WordPress. WordPress is een Content Management Systeem (CMS) waarmee je een website kunt bouwen en onderhouden. Een ideaal platform om dus een website mee te bouwen. De makers van WordPress zagen een goede toekomst in WordPress en besloten om een websitesysteem te bouwen, die als plug-in geïnstalleerd kon worden.

Woocommerce is dus een plug-in om makkelijk een webshop te bouwen, naast deze plugins heeft Woocommerce zelf ook plug-ins gemaakt voor bijvoorbeeld thema’s maar ook voor bijvoorbeeld een nieuwsbrief aanmeldingsformulier. Deze plug-ins zijn speciaal gemaakt voor Woocommerce en hebben geen toegevoegde waarde op een andere website. Alles is dus heel makkelijk en bij elkaar te vinden. Door de plug-ins kunt u zelf het thema beslissen en maken wij voor u de webshop die perfect bij uw bedrijf past.

Zoekmachine optimalisatie

Waarom moet u een Woocommerce webshop laten bouwen door ons?

Het maken van een webshop kost flink wat tijd, en ook maken veel ondernemers maar gebruik van één website, op deze website wordt alle informatie verstreken en worden ook producten verkocht. Wij van DMS media scheiden deze twee aspecten van elkaar en dit levert een hoop op:

Een website en een webshop

Om verkoop en aandacht te stimuleren moeten de webshop en de website gescheiden zijn. Door een Woocommerce webshop te laten bouwen door ons verhelpen wij dit probleem. De overspoeling van informatie op een combinatie-site resulteert tot afleiding rondom de call-to-action, wat de verkoop is. Een website hoort informatie te verstrekken over het product terwijl de webshop het doel heeft van verkopen. Een Woocommerce webshop laten bouwen en een website laten bouwen is beide mogelijk bij DMS media.

Soorten bezoekers op uw website en webshop

Een Woocommerce webshop laten bouwen door ons zorgt ervoor dat er onderscheid gemaakt kan worden tussen bezoekers van uw webshop; informatiegerichte surfers en koopgerichte surfers. Informatie gerichte surfers zijn, zoals de naam zegt, op zoek naar informatie. Ze weten nog niet wat ze willen dus zoeken ze het web af. Deze bezoekers zullen niet direct op jouw site iets kopen na informatie zoeken.

Koopgerichte surfers daarentegen, weten al wat ze willen, ze gaan naar een site om te kopen, een overspoeling van informatie zoals weetjes, blogs en meer zou hen alleen verwarren wat kan leiden tot niet aankopen. Daarom is moet je naast de webshop ook een website hebben die informatie en content verstrekt. Een Woocommerce webshop laten bouwen en een website laten bouwen is beide mogelijk bij DMS media.

zoekmachine optimalisatie 3

Waarom moet u DMS media inschakelen?

De services van een marketing bureau verschillen en horen te passen bij uw bedrijf. Wij van DMS media proberen zo divers mogelijk te zijn in onze services en geloven in Strategie, communicatie, productie, creativiteit, en natuurlijk resultaat.

Strategie houdt in dat we uw bedrijf analyseren en kijken naar mogelijkheden, sterktes, zwakke punten en natuurlijk naar hoe de concurrentie het doet. Communicatieve duidelijkheid is erg belangrijk wanneer u werkt met een extern bedrijf, daarom geloven wij dat het belangrijk is om bereikbaar te zijn voor vragen en overleg.

Productie en creativiteit gaan hand en hand voor ons, dit houdt in dat wij content en marketing materiaal leveren met hoge creatieve waarde. Als ondernemer kan het lastig zijn om een creatieve blik te werpen op de content die je creëert. Wij als full service marketing bureau hebben een vernieuwde blik op uw onderneming, waarvoor we creatief te werk kunnen gaan.

Wanneer alles geregeld is, is het belangrijkste van het marketing proces natuurlijk, resultaat. We leveren resultaat en rapporten van dit resultaat. Want dat is waarvoor u ons inschakelt.

Wat klanten zeggen

Veelgestelde
vragen

Veelgestelde
vragen

Hoe kan ik contact opnemen met DMS Media?

U kunt eenvoudig ons formulier invullen, ons mailen en ons bellen op 085 – 060 8631.

Wat voor soort bedrijf is DMS Media?

DMS media is een full service internet bureau, voor ons is geen klus te gek en wij staan graag open voor nieuwe uitdagingen. DMS media is gespecialiseerd in marketing kanalen op verschillende soorten gebieden. Ben jij opzoek naar een nieuwe website voor jouw bedrijf of ben je geïnteresseerd in zoekmachine optimalisatie voor jouw bedrijf? Dan is DMS precies wat je zoekt!

Kan DMS Media per direct een Woocommerce webshop bouwen?

Het is per situatie afhankelijk of wij direct een specialist beschikbaar hebben en dus kunnen inzetten. We raden u daarom aan om direct contact met ons op te nemen zodra u een Woocommerce webshop wilt laten bouwen. Wij kunnen dan meteen de mogelijkheden nagaan.

Wat kost het om een Woocommerce webshop te laten bouwen?

De kosten voor het bouwen van een Woocommerce webshop zijn afhankelijk van het werk dat er gedaan moet worden. Het beste kunt u een vrijblijvende offerte aanvraag doen zodat wij op basis van uw behoeftes een tariefvoorstel kunnen uitbrengen.

Waar is DMS Media gespecialiseerd in?

DMS Media is gespecialiseerd in de volgende diensten: content marketing, google Ads (SEA), online marketing, website / Webshop maken, website / Webshop onderhoud en zoekmachine optimalisatie (SEO).

Kan DMS Media ook MKB bedrijven helpen?

Onze service is bedoeld voor ZZP, MKB en grotere bedrijven die snel en veilig online willen met een nieuwe website. We maken een website die bij jouw bedrijf past en zorgen ervoor dat de website voor je gaat werken.

Wat is een SEO specialist?

Een SEO Specialist of Zoekmachine Optimalisatie expert test, analyseert en verandert een website zodat deze geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Waardoor de website vervolgens hoger scoort in de zoekresultaten op grote zoekmachines zoals Google en Bing. Een SEO professional heeft een aanzienlijke kennis van SEM, wat natuurlijk essentieel voor een SEO specialist is.

SEM staat voor Search Enging Marketing, online marketing welke specifiek gericht is op de vindbaarheid zoekmachines. Een SEO specialist is dan ook iemand die expertise heeft in de SEO methoden. Daarnaast de kennis heeft om de SEO inhoud en strategieën van een bedrijf te optimaliseren. Als ook daarover advies te geven, zodat de Zoekmachine Resultaten Pagina’s (SERP’s) stijgen, wat betekent dat de klant hoger op de resultatenpagina’s van een zoekmachine komen te staan.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO expert voert pagina optimalisatie over een website uit om te zorgen dat zoekresultaten relevant zijn. En om een positieve gebruikerservaring te creëren, waardoor het website verkeer, het aantal leads en de naamsbekendheid groeien. Met andere woorden, een SEO Specialist is niet anders dan elke andere digitale marketing of traditionele marketing professional: ze proberen uiteindelijk meer verkoop te creëren voor de klant waarvoor ze werken.

Door keyword onderzoek te doen en gebruik te maken van SEO tools, zoals Google Analytics, kan een SEO Specialist de zichtbaarheid van een website op Google vergroten, wat weer grote voordelen heeft voor elk bedrijf. Sommigen kunnen ook nauw samenwerken met andere leden van een marketingteam om nieuwe initiatieven te ontwikkelen of sociale media accounts beter te beheren om de betrokkenheid van gebruikers en het verkeer te stimuleren.

Meer informatie: Wat doet een SEO specialist

Wat is On-page SEO?

On-page SEO heeft betrekking op de inhoud van de website en het optimaliseren ervan. Om vervolgens zoekmachines te helpen het onderwerp van de inhoud te begrijpen en de website als een waardevolle bron te zien. On-page SEO omvat het gebruik van elementen als zoekwoorden, metatags, interne links en titeltags op manieren die het verkeer van zoekmachines helpen vergroten. En er vervolgens voor zorgen dat de site in de top van de Google resultaten staat.

Wat is Off-Page SEO?

Off-page SEO gaat over het tot stand brengen van een sterkere relatie tussen de website en andere websites door middel van een verscheidenheid aan link-building tactieken. Off-page optimalisatie omvat ook strategieën om de reputatie van een website op te bouwen om zoekmachines te laten zien dat een website een betrouwbare bron is en daarom hoog in de zoekresultaten moet staan.

Wat is technische SEO?

Technische SEO verwijst naar de niet-inhoudelijke elementen van de website. Dit deel omvat strategieën om de back-end structuur en fundering van een website te verbeteren. Een deel van dit werk bestaat uit het uitvoeren van een grondige website analyse, die mogelijkheden voor verbetering van de technische SEO. Zoals de laad snelheid, indexering, mobiel-vriendelijkheid, crawlbaarheid, website structuur en Sitemap te verbeteren. Technische SEO zal ook de leesbaarheid van een website op cruciale wijze verbeteren, wat op zijn beurt de gebruikerservaring verbetert en aan zoekmachines laat zien dat het om een goede website gaat.

Waarom een SEO consultant inhuren?

Er zijn verschillende redenen waarom je ervoor zou kunnen kiezen om een SEO-consultant in te huren:

Expertise

SEO vereist kennis en ervaring om effectief te zijn. Een consultant heeft deze expertise en kan je helpen om de beste strategieën te gebruiken voor jouw specifieke branche of niche.

Bespaart tijd en geld

Als eigenaar van een bedrijf heb je waarschijnlijk geen tijd om alle ins en outs van SEO te bestuderen. Door een consultant in te huren, bespaar je tijd en geld omdat zij al deze werkzaamheden voor jou uitvoeren en jij je kunt focussen op je kernactiviteiten.

Verbeterde resultaten

Een goede SEO-consultant zal zich richten op lange-termijnresultaten en strategieën implementeren die zorgen voor betere rankings, meer verkeer en hogere conversieratio's.

[/et_pb_post_content]
Wat is een SEO specialist?

Een SEO Specialist of Zoekmachine Optimalisatie expert test, analyseert en verandert een website zodat deze geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Waardoor de website vervolgens hoger scoort in de zoekresultaten op grote zoekmachines zoals Google en Bing. Een SEO professional heeft een aanzienlijke kennis van SEM, wat natuurlijk essentieel voor een SEO specialist is.

SEM staat voor Search Enging Marketing, online marketing welke specifiek gericht is op de vindbaarheid zoekmachines. Een SEO specialist is dan ook iemand die expertise heeft in de SEO methoden. Daarnaast de kennis heeft om de SEO inhoud en strategieën van een bedrijf te optimaliseren. Als ook daarover advies te geven, zodat de Zoekmachine Resultaten Pagina’s (SERP’s) stijgen, wat betekent dat de klant hoger op de resultatenpagina’s van een zoekmachine komen te staan.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO expert voert pagina optimalisatie over een website uit om te zorgen dat zoekresultaten relevant zijn. En om een positieve gebruikerservaring te creëren, waardoor het website verkeer, het aantal leads en de naamsbekendheid groeien. Met andere woorden, een SEO Specialist is niet anders dan elke andere digitale marketing of traditionele marketing professional: ze proberen uiteindelijk meer verkoop te creëren voor de klant waarvoor ze werken.

Door keyword onderzoek te doen en gebruik te maken van SEO tools, zoals Google Analytics, kan een SEO Specialist de zichtbaarheid van een website op Google vergroten, wat weer grote voordelen heeft voor elk bedrijf. Sommigen kunnen ook nauw samenwerken met andere leden van een marketingteam om nieuwe initiatieven te ontwikkelen of sociale media accounts beter te beheren om de betrokkenheid van gebruikers en het verkeer te stimuleren.

Meer informatie: Wat doet een SEO specialist

Wat is On-page SEO?

On-page SEO heeft betrekking op de inhoud van de website en het optimaliseren ervan. Om vervolgens zoekmachines te helpen het onderwerp van de inhoud te begrijpen en de website als een waardevolle bron te zien. On-page SEO omvat het gebruik van elementen als zoekwoorden, metatags, interne links en titeltags op manieren die het verkeer van zoekmachines helpen vergroten. En er vervolgens voor zorgen dat de site in de top van de Google resultaten staat.

Wat is Off-Page SEO?

Off-page SEO gaat over het tot stand brengen van een sterkere relatie tussen de website en andere websites door middel van een verscheidenheid aan link-building tactieken. Off-page optimalisatie omvat ook strategieën om de reputatie van een website op te bouwen om zoekmachines te laten zien dat een website een betrouwbare bron is en daarom hoog in de zoekresultaten moet staan.

Wat is technische SEO?

Technische SEO verwijst naar de niet-inhoudelijke elementen van de website. Dit deel omvat strategieën om de back-end structuur en fundering van een website te verbeteren. Een deel van dit werk bestaat uit het uitvoeren van een grondige website analyse, die mogelijkheden voor verbetering van de technische SEO. Zoals de laad snelheid, indexering, mobiel-vriendelijkheid, crawlbaarheid, website structuur en Sitemap te verbeteren. Technische SEO zal ook de leesbaarheid van een website op cruciale wijze verbeteren, wat op zijn beurt de gebruikerservaring verbetert en aan zoekmachines laat zien dat het om een goede website gaat.

Waarom een SEO consultant inhuren?

Er zijn verschillende redenen waarom je ervoor zou kunnen kiezen om een SEO-consultant in te huren:

Expertise

SEO vereist kennis en ervaring om effectief te zijn. Een consultant heeft deze expertise en kan je helpen om de beste strategieën te gebruiken voor jouw specifieke branche of niche.

Bespaart tijd en geld

Als eigenaar van een bedrijf heb je waarschijnlijk geen tijd om alle ins en outs van SEO te bestuderen. Door een consultant in te huren, bespaar je tijd en geld omdat zij al deze werkzaamheden voor jou uitvoeren en jij je kunt focussen op je kernactiviteiten.

Verbeterde resultaten

Een goede SEO-consultant zal zich richten op lange-termijnresultaten en strategieën implementeren die zorgen voor betere rankings, meer verkeer en hogere conversieratio's.

[/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Wat is een SEO specialist?

Een SEO Specialist of Zoekmachine Optimalisatie expert test, analyseert en verandert een website zodat deze geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Waardoor de website vervolgens hoger scoort in de zoekresultaten op grote zoekmachines zoals Google en Bing. Een SEO professional heeft een aanzienlijke kennis van SEM, wat natuurlijk essentieel voor een SEO specialist is.

SEM staat voor Search Enging Marketing, online marketing welke specifiek gericht is op de vindbaarheid zoekmachines. Een SEO specialist is dan ook iemand die expertise heeft in de SEO methoden. Daarnaast de kennis heeft om de SEO inhoud en strategieën van een bedrijf te optimaliseren. Als ook daarover advies te geven, zodat de Zoekmachine Resultaten Pagina’s (SERP’s) stijgen, wat betekent dat de klant hoger op de resultatenpagina’s van een zoekmachine komen te staan.

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO expert voert pagina optimalisatie over een website uit om te zorgen dat zoekresultaten relevant zijn. En om een positieve gebruikerservaring te creëren, waardoor het website verkeer, het aantal leads en de naamsbekendheid groeien. Met andere woorden, een SEO Specialist is niet anders dan elke andere digitale marketing of traditionele marketing professional: ze proberen uiteindelijk meer verkoop te creëren voor de klant waarvoor ze werken.

Door keyword onderzoek te doen en gebruik te maken van SEO tools, zoals Google Analytics, kan een SEO Specialist de zichtbaarheid van een website op Google vergroten, wat weer grote voordelen heeft voor elk bedrijf. Sommigen kunnen ook nauw samenwerken met andere leden van een marketingteam om nieuwe initiatieven te ontwikkelen of sociale media accounts beter te beheren om de betrokkenheid van gebruikers en het verkeer te stimuleren.

Meer informatie: Wat doet een SEO specialist

Wat is On-page SEO?

On-page SEO heeft betrekking op de inhoud van de website en het optimaliseren ervan. Om vervolgens zoekmachines te helpen het onderwerp van de inhoud te begrijpen en de website als een waardevolle bron te zien. On-page SEO omvat het gebruik van elementen als zoekwoorden, metatags, interne links en titeltags op manieren die het verkeer van zoekmachines helpen vergroten. En er vervolgens voor zorgen dat de site in de top van de Google resultaten staat.

Wat is Off-Page SEO?

Off-page SEO gaat over het tot stand brengen van een sterkere relatie tussen de website en andere websites door middel van een verscheidenheid aan link-building tactieken. Off-page optimalisatie omvat ook strategieën om de reputatie van een website op te bouwen om zoekmachines te laten zien dat een website een betrouwbare bron is en daarom hoog in de zoekresultaten moet staan.

Wat is technische SEO?

Technische SEO verwijst naar de niet-inhoudelijke elementen van de website. Dit deel omvat strategieën om de back-end structuur en fundering van een website te verbeteren. Een deel van dit werk bestaat uit het uitvoeren van een grondige website analyse, die mogelijkheden voor verbetering van de technische SEO. Zoals de laad snelheid, indexering, mobiel-vriendelijkheid, crawlbaarheid, website structuur en Sitemap te verbeteren. Technische SEO zal ook de leesbaarheid van een website op cruciale wijze verbeteren, wat op zijn beurt de gebruikerservaring verbetert en aan zoekmachines laat zien dat het om een goede website gaat.

Waarom een SEO consultant inhuren?

Er zijn verschillende redenen waarom je ervoor zou kunnen kiezen om een SEO-consultant in te huren:

Expertise

SEO vereist kennis en ervaring om effectief te zijn. Een consultant heeft deze expertise en kan je helpen om de beste strategieën te gebruiken voor jouw specifieke branche of niche.

Bespaart tijd en geld

Als eigenaar van een bedrijf heb je waarschijnlijk geen tijd om alle ins en outs van SEO te bestuderen. Door een consultant in te huren, bespaar je tijd en geld omdat zij al deze werkzaamheden voor jou uitvoeren en jij je kunt focussen op je kernactiviteiten.

Verbeterde resultaten

Een goede SEO-consultant zal zich richten op lange-termijnresultaten en strategieën implementeren die zorgen voor betere rankings, meer verkeer en hogere conversieratio’s.

[/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]