Klantrelatie
Sinds 2022 doet DMS media de online marketing van Bowers. Onze primaire focus ligt op het uitvoeren van SEO activiteiten, zoals het creëren en plaatsen van nieuwe pagina’s en blogs. Bovendien lanceren we ook campagnes op Indeed om. Recent hebben we ook de nieuwe website van Bowers ontwikkeld en online gezet.
- Bereik SEO Activiteiten 80%
- Bereik Indeed campagnes 95%
- Totaal bereik 100%
Wat wilt Bowers bereiken?
Bowers wil de conversies verhogen en meer werkzoekenden en werkgevers aantrekken die actief zijn in de bouw. Daarom hebben ze ons ingeschakeld. En Bowers had de wens om een nieuwe website te ontwikkelen die specifiek gericht is op deze doelgroep.
Onze aanpak richt zich op het creëren van relevante content om meer werkzoekenden en werkgevers die actief zijn in de bouw met Bowers in contact te brengen. Dit doen we door middel van Indeed campagnes, blogartikelen over onderwerpen die relevant zijn voor de bouw en SEO pagina’s die gericht zijn op zoekmachineoptimalisatie.
Indeed campagnes
Indeed is een van de kanalen waarmee Bowers nieuwe werzoekende probeert te werven! Samen met Bowers stellen wij Indeed campagnes op om zoveel mogelijk werkzoekende te bereiken die actief zijn in de bouw.
Blog artikelen
We schrijven en plaatsen regelmatig nieuwe blog artikelen die relevant zijn voor de bouw De blogs zijn vooral gericht op de bouw en de techniek.
SEO pagina’s
We hebben veel SEO pagina’s geschreven en aangemaakt op de website. Deze pagina’s bevatten SEO teksten en relevante content om makkelijker gevonden te worden via zoekmachines zoals Google.
Nieuwe website
Recentelijk hebben wij de nieuwe website van Bowers online gezet. Wij vinden hem erg goed gelukt. Bekijk ook de website van Bowers!